Respekt investorů je stejně důležitý jako loajalita zákazníka

Vytisknout

Respekt je, podobně jako loajalita vyšší stupeň chování, který demonstruje skutečnou oddanost firmě. Lidé projevující respekt si však vytvořili k podniku takový typ vztahu, který je ve své podstatě dočasný a může být narušen negativními zkušenostmi či vlivy. Loajalita i respekt se ukazují prostřednictvím jiného chování v zákaznickém sektoru např. opakovaným prodejem. Jak však vypadá situace mezi investory, kde je respekt klíčovým faktorem? Podobně jako se loajalita zákazníka odráží ve zvýšení…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace