Bez práce a komunikace nejsou koláče

Vytisknout

Dobrá komunikace je důležitou podmínkou celkového úspěchu v podnikání. Je neoddělitelnou součástí všech manažerských strategií, interních i externích. V mnoha společnostech je její stav nevyhovující. Zkoumání stavu komunikace by se proto mělo stát součástí podnikových strategií průzkumu trhu. Výsledky pak napoví, jak celkovou komunikaci zjednodušit a zefektivnit.

Proces vytváření efektivní podnikové komunikace vyžaduje manažerský tým. Ten by si měl předem přesně vytyčit své cíle, pracovní postupy a způsob myšlení, na základě důvěry a finanční odpovědnosti. Pak může pracovat na vylepšení reputace podniku. Je totiž třeba uvědomit si, že komunikace - externí či interní, formální či neformální – ovlivňuje celkový image společnosti.

Zlepšení podnikové komunikace konkrétně přináší úspěch a zisky, efektivnější prostředky interní komunikace, stejně tak zlepšuje vztahy se státními institucemi (vládou apod.), podnikový management, vzdělávání zaměstnanců atd. Společnosti by si měly uvědomit, že schopnost komunikace je pro ně klíčová. Tak to udělala například australská **Organizace na obranu vědy a techniky (DSTO)**, jež v tomto smyslu prošla efektivní změnou v letech 1995-1998.
Zdroj: KM Review - web zaměřený na správu znalostí
Zobrazit přehled článků ze zdroje KM Review
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace