| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Stále častěji se zdůrazňuje potřeba osobního rozvoje a růstu. Toho se dá docílit více způsoby. Praxí, výcvikem, &…
V posledních dvou letech jsme se mohli stále pravidelněji setkat s frází…
Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí…
Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě…
Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i…
Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby…
Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila…
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…
Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…
Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…