Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Měření a hodnocení znalostí a klíčová role znalostního auditu

Podnikové znalosti se povětšinou získávají, vytváří a sdílí v celé organizaci zcela nepostřehnutelně. Některé aspekty organizačních znalostí se však přece jen dají…

Morálka je klíčem k úspěchu podniku

Morálka je klíčem k úspěchu podniku

Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární…

Řekněte přesně to, co jste chtěli

Řekněte přesně to, co jste chtěli

Článek přináší několik rad k přípravě úspěšné prezentace či projevu. Podle…

Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je…

Hledání odborníků jako jeden z úkolů správy znalostí

Hledání odborníků jako jeden z úkolů správy znalostí

Pokud potřebuje společnost najít odborníka, bývají zpravidla prvním cílem…

Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat,…

Kdy je vhodné změnit strategické směřování firmy?

Kdy je vhodné změnit strategické směřování firmy?

Srdcem každého strategického plánování je cíl celého projektu, jakési…

Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

Funkčnost podnikových modelů správy znalostí a jiných technicko-…

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než…

Adekvátní vyjádření vlastního názoru je důležitou schopností manažera

Adekvátní vyjádření vlastního názoru je důležitou schopností manažera

Vyjadřování a mluva těch, kteří vykonávají důležitá rozhodnutí, často…

Využití konzultantů při zavádění správy znalostí

Využití konzultantů při zavádění správy znalostí

Začínat se správou znalostí není jednoduchá záležitost. Společnost musí…

Co napoví e-mail

Co napoví e-mail

Masové využívání e-mailu dnes poskytuje firmám nepřeberné možnosti, jak se…

Efektivní praxe správy znalostí

Efektivní praxe správy znalostí

Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy…

Výpis 32773289 z celkem 3850