Technologie pro řízení vztahů se zákazníky jsou stále žádanější. Přizpůsobují se nejen světovým trendům, ale zejména požadavkům a potřebám firem. Jednou z velmi…
Dosud bylo zvykem okolo tohoto tématu chodit po špičkách nebo jej považovat…
Jedním z charakterových rysů snad každého úspěšného manažera je chuť stále…
Stále častěji se zdůrazňuje potřeba osobního rozvoje a růstu.…
V posledních dvou letech jsme se mohli stále pravidelněji setkat s frází…
Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i…
Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě…
Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí…
Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila…
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…
Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby…
Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…
Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…