Čas pro personalizaci

Technologie pro řízení vztahů se zákazníky jsou stále žádanější. Přizpůsobují se nejen světovým trendům, ale zejména požadavkům a potřebám firem. Jednou z velmi populárních forem řízení vztahu se zákazníky je také personalizace.

Personalizace se snaží přizpůsobit své služby, produkty a marketingové strategie požadavkům, přáním a potřebám konkrétních zákazníků. To však vyžaduje pečlivý sběr, uskladnění a zpracování klientských dat a informací. Každý produkt, služba či firma má přitom velmi konkrétní požadavky na technologie pro CRM.

Většina takových systémů však bojuje s přesycením a přehlcením informacemi a daty. Dostává zde tedy prostor takzvaná segmentace. Jde o zaměření na specifické faktory zákazníků. Značně se tak snižuje počet dat a technologie se stává pružnější a efektivnější.

**Datum vydání: V/2002**
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Daily
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace