| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických firem, přičemž zkoumal firemní kulturu. Výsledky jeho práce…
Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se…
Zpronevěra je v současné době považována za stejně velké nebezpečí ohrožení…
Pokud bychom měli označit nejčastěji nepochopenou organizační strategii,…
Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale…
Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a…
Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách…
Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají…
Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí…
Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi…
*Interní komunikace* je v současné době stále více zmiňována v souvislosti…
Představte si pracovní prostředí, kde za vámi ostatní přijdou přímo,…
Program agentury CzechInvest nazvaný *Standard rozvoje lidských zdrojů v…