Co zaměstnanec, to mobilní telefon

Vytisknout

Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se vám užívání mobilních telefonů na pracovišti z ruky? V dnešní bezdrátové společnosti se zdá, že jsou všichni spojeni. Ale tyhle otravné mobily mohou snižovat produktivitu. Abyste zabránili svým zaměstnancům v odhánění lidí a zanedbávání práce díky mobilním telefonům, zkuste uvažovat o následujících tipech pro mobilní etiketu na pracovišti. Zvýšíte tím nejen produktivitu, ale také spokojenost zákazníků.
1. Omezte zvonění – pokud vaši zaměstnanci používají v práci mobilní telefony, vyžadujte, aby měli zapnuté pouze vibrační vyzvánění, žádné melodie ani jiné zvuky.
2. Zakažte pořizování fotografií pomocí mobilních telefonů a MMS na pracovišti – zbytečně to rozptyluje fotografa i kolegy a odvádí je od jejich povinností.
3. Využívání textových zpráv v průběhu zaměstnaneckých setkání – textové zprávy mohou omezit vyrušování během schůzek na minimum.
4. Vytvořte pravidla používání mobilních telefonů na pracovišti – jako pravidla můžete stanovit, aby se užívání mobilních telefonů omezilo jen na přestávky a oběd, můžete vyhradit mobilní zónu, vzdálenost od ostatních zaměstnanců při používání mobilního telefonu apod.
-ba-
Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine
Štítky: Firemní kultura
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace