Firma není akční film

Vytisknout

Hrdinové akčních filmů vítězí nad přesilou protivníků díky tomu, že jsou mentálně na vyšší úrovni. Představme si však manažera, který předstupuje přes své nadřízené s nepříjemnou zprávou, že konkurence se proti nim spojila nebo vyvinula lepší produkt. Asi by těžko mohl očekávat odpověď, že se nemá obávat a že to jistě dokáže zvrátit, protože je mentálně na výši.

Vysoká mentální úroveň je pro manažery jistě důležitá, úspěch v obchodním světě si však žádá více než jen pozitivní myšlení. Nezáleží na tom, kolik motivačních spíkrů pro své obchodníky najmete. Konkurenci nemůžete předčit, pokud budete mít horší produkty, obchodníky nebo oddělení marketingu. Důležitá je proto analýza silných a slabých stránek, která by se měla zaměřit na čtyři základní kategorie – lidi, produkty, firmu a postavení v dané průmyslové oblasti.

-kk-

**Datum vydání:** X/2004
Zdroj: darwinmag.com - Magazín věnovaný informačním technologiím a managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje darwinmag.com
Štítky: Řízení firmy
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace