Jedním z marketingových nástrojů je také stále častěji uplatňovaná správa a řízení znalostí. Chce-li firma uspět na trhu, musí umět efektivně zacházet s celou řadou…
KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace…
Článek přináší velmi zajímavé a přínosné osobní poznatky autora, který je…
Věk vysoce technizovaného prodeje klade stále větší nároky na sběr a…
Článek se zaměřuje na problematiku vlivu lidského faktoru na řízení změn v…
Řízení dodavatelského řetězce se přeorientovalo od původní snahy o snížení…
Když máte na svém počítači otevřeno příliš mnoho oken zároveň, buď se sníží…
Internet usnadňuje komunikaci s dodavateli, obchodními partnery a…
Techniky a strategie CRM se případ od případu značně liší. Je skutečně…
Loajalita je jednou z vlastností, kterou si zaměstnavatelé velmi přejí mít…
Znalosti jsou konkurenční výhodou, která se dá jen těžko nahradit.…