Správné multimediální vzdělání

Bez opravdu dobrého vzdělání nebudete mít v oboru multimédií žádnou šanci. Všude krachují internetové startup servery, multimediální agentury propouští zaměstnance, a přitom ředitelé online-, Ecommerce- nebo multimediálních firem říkají totéž: nemůžeme najít ty správné lidi. Obě tyto skutečnosti jsou však paradoxem jen na první pohled, protože:
* krachují jen špatné agentury, dobré zůstávají
* propouštěni jsou zaměstnanci, kterých se podnikatelé mohou lehce vzdát. Takoví, kteří hledají jen práci, a ne zaměstnání, kteří nemají téměř žádné vzdělání a jen málo zkušeností.

Dobré multimediální resp. online- vzdělání je na trhu stále důležitější. Zajišťuje získání dobrého pracovního místa i do budoucnosti. Zaměstnanci se však budou muset mnohokrát za život naučit nové aktuální programy, programovací jazyky a protokoly. Především však musí disponovat dvěma schopnostmi:
1. týmová spolupráce – na multimediálním projektu pracují společně autoři, umělci, programátoři i mnozí další spoluzaměstnanci.
2. nadšení a schopnost učit se – online trh se rychle mění. Dlouhodobě úspěšný je pouze ten, kdo je schopný zapracovat se do nových technologií.
Zdroj: IBusiness - Strategické informace o trendech v oblasti Internetu, médií a online podnikání.
Zobrazit přehled článků ze zdroje IBusiness