Provinila se vaše organizace některým z následujících prohřešků v oblasti zákaznické zkušenosti?
Podnikání malých a středních podniků v současném globalizovaném světě…
V předchozím článku jsme viděli, že když lze úkoly snadno oddělit, je…
Když je třeba postarat se o důležitý projekt, který je pro zásadní pro váš…
To, že má někdo napsáno na vizitce Project Manager, zdaleka neznamená, že…
Když firma roste aneb Poučme se z nezdarů Když firma roste, některé věci přestávají fungovat jako dřív. Mění se…
Nefunguje vám stávající systém zlepšování vašich procesů?Potýkáte se se…
V předchozím článku jsme viděli, že identifikace aktuálních příležitostí a…
Přizvání ke strategickému plánování je vzrušující příležitost, ale může to…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč je pro projekt důležitý sponzor…
Lidé v nejužším vedení musejí podporovat projektové manažery. Angažovaný…
Robert Němeček je jednatelem, konzultantem a koučem společnosti Via…
Každá skutečná změna má dvě vrstvy: transakční (ta se zabývá procesy a…