Všechny problémy v zaměstnání jsou obvykle způsobeny nedostatky ve vzájemné komunikaci. Článek se zabývá zejména tím, jak by se měl šéf chovat ke svým podřízeným.…
Když máte na svém počítači otevřeno příliš mnoho oken zároveň, buď se sníží…
Se spamem, tedy s nevyžádanými e-maily, asi přišel do styku každý z nás.…
Kvalita osobnosti se pozná mimo jiné i podle toho, jak umí snášet kritiku.…
Opouštějí dobří a talentovaní zaměstnanci váš podnik? Pokud ano, uvědomte…
Nezbytnou součástí profesního i osobního života se stává školení. V této…
Módní trendy se nevyhýbají ani oblasti managementu a stylům řízení. Článek…
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik…
Každý, kdo chce být úspěšný ve vedoucí funkci, by se měl občas zamyslet nad…
Jedním z nejlepších způsobů, jak dodat zaměstnancům sebedůvěru a jak je…
Outsourcing může být dobrým způsobem, jak zvýšit zisky a celkově firmu…
Úspěšní podnikatelé ještě nemusí být dobrými manažery. Spíše naopak. Důvody…