Manažer - zprávy z managementu

Několik rad pro oběd s klientem

Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt před, nebo až po kávě, zaměstnává vás obava, zda čtyři vodky před…

Delegování vám úsměv zachrání

Delegování vám úsměv zachrání

Řada manažerů neumí správně delegovat. V podstatě to není ani překvapující,…

Houfem ovečky

Houfem ovečky

Vůdcovství je vždy populární. V dobách enormní potřeby je však nutné umět…

Komunikace je základ

Komunikace je základ

Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o…

Desatero úspěšných obchodníků

Článek v rámci předplatného Desatero úspěšných obchodníků

Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými…

Vůdcovství v dobách změn

Vůdcovství v dobách změn

V dobách změn a rozruchu se od vůdců očekává, že budou autentičtí a…

Znalosti a pracovní prostředí

Znalosti a pracovní prostředí

Firmy často nedoceňují skutečnost, že práci znalostních pracovníků výrazně…

Berte obchod osobně

Berte obchod osobně

Lidé se dopouštějí zásadní chyby, když k budování obchodních vztahů…

Desatero ochrany spotřebitele v EU

Článek v rámci předplatného Desatero ochrany spotřebitele v EU

Podpora spotřebitelských práv, prosperita a dobré životní podmínky patří…

Obchodní strategie ruku v ruce s vůdcovstvím

Obchodní strategie ruku v ruce s vůdcovstvím

Dobrá obchodní strategie vyžaduje strategii vůdcovství potřebnou…

Trochu respektu do toho pracování

Trochu respektu do toho pracování

Pod tlakem každodenní práce někdy vedoucí pracovníci lehce přehlédnou vliv…

Blogy dobré i špatné pro byznys

Blogy dobré i špatné pro byznys

Měly by firmy nechat své zaměstnance, aby si vedli internetové deníčky a…

Není obchodník jako obchodník

Článek v rámci předplatného Není obchodník jako obchodník

Na počátku uzavírají většinu obchodů zakládající členové firem. S rozvojem…

Výpis 950962 z celkem 968