Manažer - zprávy z managementu

Vůdcovství v dobách změn

V dobách změn a rozruchu se od vůdců očekává, že budou autentičtí a důvěryhodní. Lidé hledají autority, které je povedou silně a zároveň budou i zranitelní,…

Znalosti a pracovní prostředí

Znalosti a pracovní prostředí

Firmy často nedoceňují skutečnost, že práci znalostních pracovníků výrazně…

Berte obchod osobně

Berte obchod osobně

Lidé se dopouštějí zásadní chyby, když k budování obchodních vztahů…

Desatero ochrany spotřebitele v EU

Článek v rámci předplatného Desatero ochrany spotřebitele v EU

Podpora spotřebitelských práv, prosperita a dobré životní podmínky patří…

Obchodní strategie ruku v ruce s vůdcovstvím

Obchodní strategie ruku v ruce s vůdcovstvím

Dobrá obchodní strategie vyžaduje strategii vůdcovství potřebnou…

Trochu respektu do toho pracování

Trochu respektu do toho pracování

Pod tlakem každodenní práce někdy vedoucí pracovníci lehce přehlédnou vliv…

Blogy dobré i špatné pro byznys

Blogy dobré i špatné pro byznys

Měly by firmy nechat své zaměstnance, aby si vedli internetové deníčky a…

Není obchodník jako obchodník

Článek v rámci předplatného Není obchodník jako obchodník

Na počátku uzavírají většinu obchodů zakládající členové firem. S rozvojem…

4 tipy, jak získat publikum

4 tipy, jak získat publikum

Odborníky nepřestává udivovat, kolik velice inteligentních lidí a expertů…

Jak na reference

Článek v rámci předplatného Jak na reference

Reference jsou výborný prostředek propagace. Dodají vám důvěryhodnost…

Vše, co jste se naučili o veřejném vystupování je špatně

Vše, co jste se naučili o veřejném vystupování je špatně

Lidé si mezi sebou již dlouhé roky předávají řadu mylných rad o veřejném…

E-maily, které zabodují

Článek v rámci předplatného E-maily, které zabodují

E-mailové schránky se den ode dne plní věším množstvím špatně navržených…

Jak na komunikační dovednosti

Jak na komunikační dovednosti

Komunikační dovednosti jsou velice důležité pro úspěšný styk se zákazníky.…

Výpis 963975 z celkem 976