| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Podniková identita není jen módní doplněk, ale nedílná součást podniku. Významně přispívá k dosahování obchodních cílů a není možné ji podceňovat. S podnikovou…
Již delší dobu se v obchodním světě omílá dokola totéž slovo etika. Etika…
Manažeři se často ocitají v situacích, kdy je nutné změnit chování…
Právě v dobách krize se často prokáže, jak má firma kvalitní vedení.…
Představme si prezidenta Bushe jako výkonného ředitele společnosti Spojené…
Správa znalostí se objevila v plánech strategických konzultantů a…
Hlavním problémem, který musí dnešní společnosti účinně řešit, jsou tzv.…
Ať už je správa znalostí jakkoli oblíbeným a moderním termínem, mnohé firmy…
Manažeři jsou neustále zaneprázdnění. Spěchají ze schůzky na schůzku, pořád…
Každý má právo zvolit si, kde bude pracovat. Někteří lidé se tak rozhodnou,…
Všechno je jednou poprvé, i manažerská práce. V jejím případě však stále…
Autor článku přináší rozhovor s Robertem Buckmanem, který se výraznou měrou…