Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Má Český Telecom koupit celý Eurotel?

Český telekomunikační trh má před sebou dvě významné události: privatizaci **Českých radiokomunikací** a privatizaci **Českého Telecomu (ČT)**.Fond národního…

Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů…

Několik tipů, jak zajistit efektivní "elektronickou výuku"

Několik tipů, jak zajistit efektivní "elektronickou výuku"

Elektronickou výuku (e-learning) je sice možno realizovat jako samostudium,…

Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za…

Přínos osobních setkání zaměstnanců, kteří spolu již dlouho komunikují na dálku

Přínos osobních setkání zaměstnanců, kteří spolu již dlouho komunikují na dálku

V současné škále virtuálních komunikačních nástrojů se může klasický dialog…

Právní rizika vyplývající ze sledování zaměstnanců

Právní rizika vyplývající ze sledování zaměstnanců

Zaměstnavatelé, kteří chtějí zvýšit produktivitu svých zaměstnanců, běžně…

Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

Ve Spojených státech již zkrachovalo mnoho firem, které poskytovaly…

Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací…

Call centrum budoucnosti

Call centrum budoucnosti

Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě…

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se…

Služby zákazníkům a tok prací v call centru

Služby zákazníkům a tok prací v call centru

Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu…

Technologie PLT se stává součástí telekomunikačního trhu

Technologie PLT se stává součástí telekomunikačního trhu

S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla…

Analýzy call center: úspěšné řešení

Analýzy call center: úspěšné řešení

Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste…

Výpis 1220812220 z celkem 12358