Využití správy znalostí v e-businessu

Vytisknout

V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili i poskytovatelé a prodejci informačních technologií. I přes popularitu tohoto termínu byly však až dosud implementace systémů správy znalostí založeny na zastaralých obchodních modelech a názorech na zpracování informací.

Někdy je složité rozhodnout, která technologická řešení již patří do oboru „správy znalostí“ a která jsou založena spíše na původním konceptu „správy informací“ nebo „správy dat“. Proto z toho někteří poradci usoudili, že správa znalostí je pouze módou nebo jakýmsi přechodným výstřelkem.

Článek popisuje základní předpoklady všech informačních strategií a vysvětluje, proč by se měly znovu přehodnotit. Na základě uvedených faktů navrhuje autor novou perspektivu správy znalostí a radí manažerům, jak tuto perspektivu efektivně uplatňovat v novém světě e-businessu. Správu znalostí je nutné chápat jako podporu informačních strategií ve světě elektronického obchodování.
Zdroj: brint.com - americký portál věnovaný řízení rizik, IT a znalostnímu managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje brint.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace