Manažer - zprávy z managementu

Mají strach ze zákazníků, ale proč?

Pracovní skupiny, které jsou příliš vysávané a utlačované, nejsou nakonec jen méně výkonné a méně ziskové, ale mají také vyšší fluktuaci, více pracovních úrazů a…

Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi…

Osobní rozvoj zadarmo

Osobní rozvoj zadarmo

Pokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají…

Vylepšete služby zákazníkům

Vylepšete služby zákazníkům

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat…

Jak se vystavit na výstavě

Článek v rámci předplatného Jak se vystavit na výstavě

Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce…

Dá se ve vašem toku informací plavat?

Dá se ve vašem toku informací plavat?

*Interní komunikace* je v současné době stále více zmiňována v souvislosti…

Oponent je buď ďábel nebo blázen

Oponent je buď ďábel nebo blázen

Všechna šťastná jednání se podobají jedno druhému, ale každé nešťastné…

Lék na špatné komunikační návyky

Lék na špatné komunikační návyky

Představte si pracovní prostředí, kde za vámi ostatní přijdou přímo,…

Jak spolehlivě znechutit on-line zákazníka

Jak spolehlivě znechutit on-line zákazníka

Co si myslíte o reklamách, které se na vás vyvalí při hledání webových…

Program na podporu rozvoje lidských zdrojů

Program na podporu rozvoje lidských zdrojů

Program agentury CzechInvest nazvaný *Standard rozvoje lidských zdrojů v…

I "ne" je odpověď

I "ne" je odpověď

Když kdokoli řekne něco negativního o vaší firmě, trochu to zabolí.…

Každý výcvik je lepší než žádný

Každý výcvik je lepší než žádný

Podnikatel Chris Stone má jako mnoho jiných rozpočet na výcvik. Nabízí svým…

Sedm hříchů elektronické pošty

Sedm hříchů elektronické pošty

E-mail dnes bývá označován jako zásadní obchodní nástroj. Výzkum…

Výpis 1015410166 z celkem 12522