Manažer - zprávy z managementu

Proč nejsme tak etičtí, jak si myslíme

Lidé běžně předpokládají, že se v budoucnosti budou chovat etičtěji než dnes. Při hodnocení minulého (ne)etického chování věří, že se chovali etičtěji, než tomu…

Sedm smrtelných hříchů (ne)naslouchání

Sedm smrtelných hříchů (ne)naslouchání

Umění dobře naslouchat patří mezi základní manažerské dovednosti. Článek…

Jak zůstat fit na služebních cestách?

Jak zůstat fit na služebních cestách?

Zůstat fit je pro většinu lidí obtížné i za normálních podmínek. V případě…

Snídejte s námi aneb válka o ranního zákazníka přiostřuje

Článek v rámci předplatného Snídejte s námi aneb válka o ranního zákazníka přiostřuje

V současné společnosti není výjimkou, když si lidé kupují snídani cestou do…

Lucie Pilipová: Manažeři musí brát ohled na rodinu

Lucie Pilipová: Manažeři musí brát ohled na rodinu

V rozhovoru pro Hospodářské noviny Lucie Pilipová (39)…

Vesmírná reklama

Článek v rámci předplatného Vesmírná reklama

Reklamní průmysl se snaží expandovat na stále neobvyklejší místa. Příkladem…

Americká ekonomika se obává recese

Článek v rámci předplatného Americká ekonomika se obává recese

Ekonomika USA poroste vtomto roce nejpomaleji za posledních pět let. Jednou…

Respekt je záruka dobrého manažera

Respekt je záruka dobrého manažera

Každý manažer by měl se svými zaměstnanci jednat s respektem a důstojností.…

Zákazníci jsou stále náročnější

Zákazníci jsou stále náročnější

Zákazník může mít vždy pravdu, rostoucí požadavky řady zákazníků však v…

Jak na lidi, kteří nejsou z tohoto světa?

Jak na lidi, kteří nejsou z tohoto světa?

Zaměstnancůmčasto ztěžuje život na pracovišti nutnost pracovat s…

Ženy při jednání využívají jiných taktik

Ženy při jednání využívají jiných taktik

Před lety ukázala studie dětí známého výzkumníka Jeana Piageta, že chlapce…

Rozhodněte o tom, zda u vás budou zaměstnanci spokojení

Rozhodněte o tom, zda u vás budou zaměstnanci spokojení

Mezi základní prvky pro uspokojení zaměstnance patří kompenzace,…

E-mail je nejdůležitější pracovní komunikační služba

E-mail je nejdůležitější pracovní komunikační služba

Jak moc vážně berete svou e-mailovou poštu? Možná moc ne, protože vám do…

Výpis 79447956 z celkem 12452