Lidé běžně předpokládají, že se v budoucnosti budou chovat etičtěji než dnes. Při hodnocení minulého (ne)etického chování věří, že se chovali etičtěji, než tomu…
Umění dobře naslouchat patří mezi základní manažerské dovednosti. Článek…
Zůstat fit je pro většinu lidí obtížné i za normálních podmínek. V případě…
V současné společnosti není výjimkou, když si lidé kupují snídani cestou do…
V rozhovoru pro Hospodářské noviny Lucie Pilipová (39)…
Reklamní průmysl se snaží expandovat na stále neobvyklejší místa. Příkladem…
Ekonomika USA poroste vtomto roce nejpomaleji za posledních pět let. Jednou…
Každý manažer by měl se svými zaměstnanci jednat s respektem a důstojností.…
Zákazník může mít vždy pravdu, rostoucí požadavky řady zákazníků však v…
Zaměstnancůmčasto ztěžuje život na pracovišti nutnost pracovat s…
Před lety ukázala studie dětí známého výzkumníka Jeana Piageta, že chlapce…
Mezi základní prvky pro uspokojení zaměstnance patří kompenzace,…
Jak moc vážně berete svou e-mailovou poštu? Možná moc ne, protože vám do…