Vesmírná reklama

Vytisknout

Reklamní průmysl se snaží expandovat na stále neobvyklejší místa. Příkladem je společnost npower, která si nechala zaregistrovat nové souhvězdí, jež tvoří její logo. Údajně nový trend v marketingu npower označuje jako star-vertising.Jméno souhvězdí registrované u společnosti International Star Registry (ISR) však neznamená vlastně vůbec nic.Vždyť také pro ISR jsou hrátky s hvězdnými jmény a konstelacemi především byznys. Jediná oficiální jména vesmírných těles i jejich uskupení spravuje…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace