Respekt je záruka dobrého manažera

Každý manažer by měl se svými zaměstnanci jednat s respektem a důstojností. Mnoho zaměstnanců však své manažery popisuje jako naduté chlapíky, kteří nešetří urážlivými poznámkami, krutými úšklebky a povýšenými postoji vůči svým zaměstnancům.

Problémem je v to, že mnoho manažerů je sto let za opicemi, co se týká porozumění lidské psychologie. Nejeden manažer sáhne k tomu, že si v týmu vytipuje nejslabšího hráče, kterého pak nutí, aby donášel.

Manažer, který se svým týmem absolutně nekomunikuje a spíše ho uráží než chválí, není manažerem na svém místě. Pravý manažer by měl mít především respekt, který se těžko získává. Pokud se špatným manažerem mají lidé výše popsané zkušenosti, tak je získání respektu nemožné.

-pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates