E-mail je nejdůležitější pracovní komunikační služba

Jak moc vážně berete svou e-mailovou poštu? Možná moc ne, protože vám do schránky chodí množství nedůležitých zpráv. Může se ale stát, že se tam objeví obchodní nabídka, kterou ve spěchu smažete a přijdete tak o velký zisk.

E-mail byl v nedávném americkém průzkumu vybrán jako nejdůležitější komunikační služba v práci. I když ho většina lidí považuje za nejlepší způsob komunikace před mobilními telefony a faxem, někteří nejsou spokojeni se službou, jakou e-mail nabízí. 

Největším problémem pro uživatele e-mailu je spam, který zahlcuje schránku a je třetím největším zdrojem e-mailů. Velké společnosti mají filtry, ale většina z nich není moc účinná.Zaměstnance práce se spamem zdržuje od vlastní pořádné práce. Mezi spamy se snadno ztratí důležitá pošta, a jak je člověk naštvaný a e-maily maže, může právě smazat například obchodní nabídku.

E-mail je dnes nedůležitější obchodní aplikací. Děláte ale dost pro to, aby vám opravdu sloužil, jak má a jak umí?

 -pk-

Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace