V poslední době se okolo pojmu správa znalostí vytváří zmatek. Média a firmy si jej podle svého zaměření vykládají odlišně. Protože je tento pojem moderní,…
Lidé, kteří usilují o postup v rámci firmy, musí počítat s tím, že se jich…
Klasická teorie obchodního vývoje byla založena na čtyřech zásadách:…
Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují…
Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých…
Sloučení podnikových divizí do jednoho subjektu nemusí mít pro zákazníky…
Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory…
Souvislostí mezi hodnotou firmy pro akcionáře a mezi jejím významem pro…
Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v…
Vedoucí projektů stojí před zdánlivě neřešitelným dilematem: jak zachovat…
Jistá internetová marketingová společnost nedávno provedla průzkum, který…
Když nastane krizová situace, začnou se lidé na pracovišti chovat…
Jak má vypadat správná struktura prezentace Kdo se připravuje na veřejné vystoupení, musí hlavně vědět, jaký typ…