Každý manažer, který byl nějakou dobu mimo podnikatelskou sféru a neměl na starosti řízení firmy jistě potvrdí, že se vše velmi rychle mění a že poznatky, které…
Správné vedení je základním požadavkem úspěšného rozvoje podniku. Článek…
Marketingová strategie je jedním z pilířů úspěšnosti podniku, ale ne tehdy,…
Dnešní doba hospodářských výkyvů může pro podniky znamenat nejisté období…
V nedávné minulosti došlo v mnoha firmách k selhání systémů správy…
Manažeři a vedoucí pracovních týmů se budou zanedlouho muset potýkat s…
Téměř každá firma na světě má potenciál, který může být teprve objeven,…
Řada zákazníků i firem začíná čím dál víc přicházet na chuť internetovému…
Nová generace spekulativních podnikových jednotek (new-venture units)…
Internet se v oblasti zákaznické podpory prosazuje stále více. Řada lidí…
Uspět v programu změny a zlepšení hospodaření podniku je vždy obtížná…
Ještě nedávno měl ředitel regionální divize nadnárodní firmy (např.…
V prvním čtvrtletí tohoto roku zaznamenal americký průmysl výrazný růst…