Podnikové intranety vstávají z mrtvých

Vytisknout

Manažeři, kteří podlehli počátečnímu nadšení a implementovali intranet jaksi naslepo, mohou být po určité době nepříjemně překvapeni a zjišťují, že vyhodili peníze oknem. Nemusí tomu tak však být. Článek přináší několik tipů, jak rozpoznat, že intranet neplní svoji funkci a jak jej přivést zpět k životu. Obnova podnikového intranetu si totiž vyžaduje disciplínu.To, že je intranet ve firmě jen na ozdobu, poznají manažeři nejsnáze podle toho, že jej téměř nikdo nevyužívá a zaměstnanci se o něj…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace