Zákaznická úprava produktů: ano i ne

Vytisknout

Obecně se má za to, že zákazníci nakupující po internetu vítají možnost vlastní uživatelské úpravy daného produktu. Nedávná studie americké Kansas State University ovšem ukazuje, že toto tvrzení je paradoxní. Zákazníci do značné míry chtějí mít možnost vlastní úpravy zvolených produktů, současně však očekávají i standardní konfiguraci poskytovanou koncovým prodejcem. Vlastní uživatelskou úpravu si podle studie žádá jen 20 procent nakupujících. Internetoví obchodníci by proto měli důkladně…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace