E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom jej však měli chápat jako potenciálně výrazně ziskový nástroj. Článek proto shrnuje několik…
V závěru roku se většina z nás nevyhne společenským událostem, které hostí…
Pravděpodobně jenom v Americe může devatenáctileté dítě řídit milionový…
Recept na úspěšnou obchodní schůzku u oběda vypadá jednoduše. Zdánlivě…
Pokud si myslíte, že viry, spam a podvodné e-maily se již dostatečně šířily…
Máte pocit, že všichni okolo se ponořují do vánočních svátků, jen vy jste…
Když s námi klienti hovoří o potřebě najít vhodného nástupce stávajícího…
Celá řada obchodních aktivit podléhá stereotypnímu vývoji z rohu obývacího…
Marketingová studie Telekomunikace v českých firmách 11/2003 agentury…
V polovině října se sešlo na speciálním pětidenním tréninkovém programu…
Duševní vlastnictví může být cokoli od konkrétního výrobního procesu, plánu…
George Eliot charakterizoval na počátku 19. století zvířata jako milé…
Představme si zaměstnance, který navštíví nadřízeného s tím, že kvůli své…