Komunikace v reálném čase umožňuje společnostem provádět zcela nové operace, nikoli pouze jak se veřejnost stále domnívá - ty staré v rychlejším tempu. Na co tedy…
Kvalitní komunikace je v obchodní sféře více než důležitá. Jak ale v…
Jedním z manažerských úkolů je řízení a podpora zaměstnanců ve smyslu…
Účelem této publikace je představit názory na správu znalostí, které…
Kritickým požadavkem produktivně fungující organizace je vybudování důvěry…
Bezpečnost firemních informací a informačních systémů je velice důležitá.…
Sponzorství je jednou z výborných možností propagace činnosti konkrétních…
Obchodní komunikace je dnes vesměs záležitostí elektronické pošty. Manažeři…
Poskytování zpětné vazby zaměstnancům je velice důležité, a to nejen zpětné…
Podíváme-li se na porady očima osobních asistentů a asistentek vedoucích…
Portály se stávají stále modernější metodou automatizace komunikace se…
Personální management klade na osobu vedoucího značné nároky, a to…
Firmy vkládají do podnikových portálů značné naděje. Portály se také…