Manažer - zprávy z managementu

Deset kroků k získání respektu lidí ve vašem okolí

Přejete si, aby si vás lidé vážili? Chcete, aby vás viděli jako přirozeného lídra, aby je zajímal váš názor a abyste měli osobní značku, tedy dobrou reputaci, která…

Jak mohou manažeři předcházet svému vlastnímu vyhoření?

Manažerská funkce splňuje všechny parametry, které ji předurčují k tomu,…

Jak si vybudovat úspěšnou osobní značku ve třech krocích

Určité konkrétní vlastnosti, prestiž a kvalitu si spojujeme nejenom se…

Článek v rámci předplatného Čtyři nejčastější chyby, kterých se lidé dopouští při prezentacích

Veřejné proslovy a prezentace mnoho lidí děsí. Často ovšem z toho důvodu,…

Článek v rámci předplatného 6 věcí, které vám brání se posunout na manažerskou pozici

Úspěch není ani tak dosažení určité mety jako spíš nastavení mysli. Úspěšní…

Máte málo energie? Zkuste tyto triky, které vám ji pomohou zvýšit

Úspěšný manažer musí mít dostatek energie, musí být sebevědomý a musí…

Informace a znalosti jsou pro úspěch v podnikání zásadní i kritické.

Informace a znalosti jsou pro úspěch v podnikání zásadní i kritické. Klíčové je nepřehltit se

Není žádným tajemstvím, že znalosti a informace v jakémkoliv oboru jsou…

Jiří Jemelka, J.I.P. pro firmy

5 charakteristik dobrých šéfů

Být dobrým šéfem, to je velmi často sen mnoha vrcholových manažerů a…

Jan Šrůtek, Jiří Helmich, Hubert Palán a Filip Otřísal

Bez produktového managementu nejde růst. Shodli se nejhodnotnější startupy na další ze série akcí TechUncovered

Ve čtvrtek 29.7.2021 proběhla další ze série akcí TechUncovered, která…

Několik tipů, jak vést tým, kde panují velké věkové rozdíly

Mít lidi různých věkových kategorií je v mnoha ohledech pro jakýkoliv tým…

Pěti kroky k lepší organizovanosti vašeho týmu

Úspěch týmu vždy podmíněn systematičností, týmovým duchem, vysokou pracovní…

Tajemství úspěšných lídrů? Umí číst a používat řeč těla.

Když se na někoho snažíte zapůsobit nebo s někým jednáte, co byste dali za…

5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

icon 5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jek se měnit spolu se zákazníky

Svět se loni v polovině března změnil a my s ním. Neplatí zavedené postupy,…

Výpis 10021014 z celkem 12358