Manažer - zprávy z managementu

Důvěřuj, ale prověřuj

Zpronevěra je v současné době považována za stejně velké nebezpečí ohrožení firmy jako krádež, řada zaměstnavatelů však stále nepodniká ani základní protiopatření.…

Statistika nuda není aneb Co by měl manažer vědět o kvalitě

Statistika nuda není aneb Co by měl manažer vědět o kvalitě

Pokud bychom měli označit nejčastěji nepochopenou organizační strategii,…

Marie není panovačná, nýbrž má řídící talent

Marie není panovačná, nýbrž má řídící talent

Zaměřuje se vaše společnost příliš na slabiny zaměstnanců? Nebo dokonce…

Za jak dlouho dosáhneme rovnováhy?

Za jak dlouho dosáhneme rovnováhy?

Jak dlouho ještě mohou zaměstnavatelé odolávat prosbám zaměstnanců o více…

Prosím, napište o nás

Článek v rámci předplatného Prosím, napište o nás

Vztahy s médii jsou uměním i vědou. Mnoho snah PR manažerů vyjde naprázdno.…

10 důvodů k odchodu

10 důvodů k odchodu

Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a…

Konec je teprve začátek

Článek v rámci předplatného Konec je teprve začátek

Lidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si…

Emoční ignorace

Emoční ignorace

Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách…

Ticho! Mluví vnitřní hlas

Ticho! Mluví vnitřní hlas

Většina lidí je v zásadě dobrá a poctivá. I manažeři jako celek jsou v…

Využijte okurkové sezóny

Využijte okurkové sezóny

Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí…

Mají strach ze zákazníků, ale proč?

Mají strach ze zákazníků, ale proč?

Pracovní skupiny, které jsou příliš vysávané a utlačované, nejsou nakonec…

Jak zacházet s dlužníky

Jak zacházet s dlužníky

Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají…

Vylepšete služby zákazníkům

Vylepšete služby zákazníkům

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat…

Výpis 1003710049 z celkem 12416