Zákazník Ideál

Vytisknout

Každý podnikatel by měl být intenzivně zaměřen na své potenciální zákazníky. Schopnost najít zákazníka, prodat mu svůj produkt nebo službu a uspokojit tohoto zákazníka, aby od vás nakoupil znovu, by měla stát v centru všech podnikatelských aktivit. Čím větší jasno máte ohledně vašeho ideálního zákazníka, tím soustředěnější a efektivnější bude vaše marketingové úsilí. Ve věci spokojenosti zákazníků je nejdůležitější aktivitou jasně identifikovat nejlepšího zákazníka pro váš produkt nebo službu a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace