Důvěra hraje v obchodním prostředí nesmírně důležitou roli. Skutečnosti jako strach, vyhrožování nebo obtěžování na pracovišti ji ale v současné době stále více…
James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum…
Posíláte tiskové zprávy do médií, pořádáte kvůli tomu tiskové konference a…
Je možné, že někteří lidé vytváří webové stránky jen proto, aby trápili…
Hledáte nový účinný motivační nástroj? Zkuste nasměrovat váš motivační…
Zákazníci dnes od firem očekávají více než v posledních letech. K tomuto…
V důsledku bezpečnostních hrozeb ustupuje ve firmách veřejné vyměňování…
Profesorka Harvardské univerzity Barbara Kellerman se věnuje studiu…
Podle ekonomů je omezování délky pracovní doby i přesčasů spíše škodlivé a…
Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se…
Není snadné přilákat a udržet kvalifikované pracovníky, když vašemu malému…
Leonard Green je profesor na Babson College a také nadšený podnikatel…
Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale…