Marketér obchodníkovi vlkem

Vytisknout

Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například s financemi. Marketingoví odborníci, kteří nemají povědomí o fiskální politice firmy, tak stojí proti lidem striktně počítajícím peníze bez povědomí o tom, že vybudování vlivu na trhu také něco stojí. Podobně dochází i ke konfliktu s technickým oddělením, kdy marketéři očekávají zázraky a na druhé straně stojí vědátoři, jejichž složité uvažování nejsou ostatní zaměstnanci schopni pochopit. Ředitelé firem berou tyto…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace