Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Potvrzeno: Zákazník neví, co chce

Výzkumy zákaznické spokojenosti nehrají v ekonomickém prognózování žádnou roli. K tomuto závěru dospěl profesor ekonomie Dean Croushore z americké University of…

Než začnete elektronicky vzdělávat

Než začnete elektronicky vzdělávat

Elektronické systémy pro řízení výuky (LMS) napomáhají zdokonalovat…

Cesta k úspěchu v životě i obchodě

Cesta k úspěchu v životě i obchodě

Řada lidí se domnívá, že pravidla hry v byznysu jsou od běžného života…

Hledám asistentku. Zn.: Ať je jako já

Přijímání asistentky je velkým krokem zejména pro začínající podnikatele,…

Co je nebezpečnější než e-mail?

Co je nebezpečnější než e-mail?

*Instant messaging* (IM) vzkvétá, téměř všude lidé píší zprávy přátelům a…

Zvládáte svůj čas?

Zvládáte svůj čas?

Manažerka Mary měla o své práci jinou představu. Chtěla se věnovat řízení…

S inovací musíte začít u sebe

S inovací musíte začít u sebe

Nemůžete přimět zaměstnance inovovat, tvořit a myslet mimo obvyklý rámec?…

Co, jak a proč udělat pro správnou pracovní sílu

Co, jak a proč udělat pro správnou pracovní sílu

Pokud jste frustrováni neustálou snahou o motivaci zaměstnanců, vložte svou…

Nebuďte nepřesvědčiví

Nebuďte nepřesvědčiví

Ať už vede rozhovor mezi čtyřma očima, motivuje své podřízené nebo…

Znalostní kouč

Znalostní kouč

Jedním z hlavních zájmů firem by mělo být, aby je znalosti talentovaných…

Každý se pro podnikání nehodí

Každý se pro podnikání nehodí

Postavit se na vlastní nohy není tak jednoduché, jak by se mohlo na první…

Chcete loajální pracovníky? Zaměřte se na matky

Chcete loajální pracovníky? Zaměřte se na matky

Frank Guerra v roce 1995 netušil, že konkurence málem přijala ženu, která…

Proč nepracují tak, jak by mohli?

Proč nepracují tak, jak by mohli?

Dokonce ani ti nejchytřejší a nejtalentovanější zaměstnanci nedokáží vždy…

Výpis 97779789 z celkem 12416