Pravidlo č. 1 pro reklamu

Vytisknout

Dnešní spotřebitelé jsou tak zavaleni přehnanými sliby a blýskavými kejklemi, že je snad jen jeden způsob, jak "vystoupit z řady" a to: Prostě jim sdělit pravdu. Dnešní zákazník poslouchá jen napůl výhodám a vlastnostem, které slyší v reklamách a přemýšlí "Co je ale to ostatní co nebylo řečeno?" Za posledních 40 let se západní kultura nasytila - následně si vyvinula imunitu na určitý typ reklam - ale nebouří se proti ní, spíše ji ignoruje a to čím dál tím víc.Nový trend ohledně toho, co si…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace