Manažer - zprávy z managementu

Učte se svůj čas investovat, nikoli řídit

Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a zároveň není perfekcionista. To se však snadněji řekne, než udělá. Co bychom tedy měli…

Co nikdy nedelegovat?

Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp…

Studie: 5 mýtů o nejmladší generaci zaměstnanců

Zástupci tzv. generace Y nebo též Millennials (narození v letech 1980-1993)…

Na co pamatovat při zadávání veřejných zakázek?

Jaký je pohled aktuální judikatury na proces zadávání veřejných zakázek? S…

Proč zohledňovat zákazníky vždy a všude

Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte…

Dá se koučování nařídit?

Máte v týmu skvělého zaměstnance, který by ale podle vás mohl být ještě…

Pavla Šedivá, vedoucí oddělení statistiky spotřebitelských cen ČSÚ

Inflace: Jak a proč se v Česku počítá

Na první pohled to vypadá jednoduše. Tazatelky z ČSÚ navštíví obchod či…

Prezentace: Kdy použít odrážky

S odrážkami můžete snadno ukázat širší souvislosti a udržet představu…

5 chyb při předávání zpětné vazby

Zpětná vazba, kterou poskytujete svým podřízeným, může hodně pomoci, ale…

Kdy během prezentace raději nevyprávět příběhy

Vyprávění příběhů je skvělé v tom, že získává pozornost publika a dává vám…

První 3 kroky ke koučování zaměstnanců

Ptát se, naslouchat a vcítit se do podřízených. To je stručně vyjádřená…

Nebojte se těžkých témat, chcete-li si udržet zaměstnance

Když se zaměstnanec začne vytrácet z kanceláře, aby navštěvoval pohovory a…

kurz programu MBA, IPFM

Článek v rámci předplatného Třikrát z praxe: Proč studovat MBA?

Mnozí z těch, kteří budují svou kariéru, jistě pomýšlí na pracovní postup a…

Výpis 36283640 z celkem 12357