Každé dva roky se zbavte spodních 10 až 15 procent klientů. To doporučuje svým klientům z řad poskytovatelů služeb světově uznávaný poradce a kouč vrcholových…
Když se zbavíte obav a strachů, může to váš osobní i profesionální život…
Ženy se stále příliš neobjevují na nejvyšších vedoucích pozicích v…
To, že má někdo napsáno na vizitce Project Manager, zdaleka neznamená, že…
Věrnost značce už dnes zdaleka není samozřejmost. Pokud si chcete udržet…
Většina lidí se v práci nechce pouštět do konfliktů. Mylně totiž chápe…
Motto: Nestačí vědět, je také potřeba umět. Tento článek vám poskytne jak…
1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…
V předchozím článku jsme viděli, proč je mikromanagement nevhodný. Nyní…
Žádné fronty, neomezená otevírací doba a dosud nevídaný nákupní komfort.…
2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Chcete-li zvítězit nad strachem a úzkostí, která je dlouhodobou formou…
Startupy obvykle platí zaměstnancům méně než korporace, které jsou už dobře…