Většina lidí se v práci nechce pouštět do konfliktů. Mylně totiž chápe konflikt v čistě negativním smyslu jako střet, při němž se rozčílíme a chováme se k sobě…
Motto: Nestačí vědět, je také potřeba umět. Tento článek vám poskytne jak…
V předchozím článku jsme viděli, proč je mikromanagement nevhodný. Nyní…
1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…
Žádné fronty, neomezená otevírací doba a dosud nevídaný nákupní komfort.…
2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Startupy obvykle platí zaměstnancům méně než korporace, které jsou už dobře…
Chcete-li zvítězit nad strachem a úzkostí, která je dlouhodobou formou…
Robotická procesní automatizace (RPA) pomáhá firmám efektivněji, přesněji a…
Odpočinete si nejlépe, když jste sami? Pak jste pravděpodobně introvert.…
Stalo se vám, že jste dostali od někoho tabulku v MS Excel s údaji, které…
V předchozím článku jsme viděli, jak se objevila úspěšná společnost Nokia.…
Opravdu se nám daří mít vše hotovo? Vůbec ne. Zastavte proto aktivity,…