Jak efektivně motivovat zaměstnance ke sdílení znalostí

Vytisknout

Rozvoj strategie správy znalostí byla pro firmy vždy komplikovaná, bylo tomu tak mimo jiné z toho důvodu, že lidé, kteří strategii navrhovali, neměli praktické zkušenosti s jejím uplatňováním tedy vyšší management. Velkou výhodou proto je, když se návrhu a implementace strategie účastní zástupci všech skupin v organizaci.Co se týče implementace správy znalostí, mnoho firem se spoléhá pouze na moderní technologie. To je chyba. Je nutné zejména vzbudit zájem zaměstnanců, motivovat je ke sdílení…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace