Důvody pro expanzi společností na zahraniční trh

Vstup amerických společností na evropský trh zahájily v 80. letech firmy Microsoft, Intel a Compaq. Po americké recesi v 90. letech s novou vlnou internetového obchodu je následovaly další. Problémem zůstává, že dvě třetiny amerických společností stále ještě nejsou na vstup na globální online trh připraveny.

Zde jsou důvody pro využití internetových stránek vaší společnosti k proniknutí na globální trhy:
* Ekonomika většiny evropských států je stále zdravá, protože jejich akciový trh se nerozvíjel tak rychle jako v Americe před 2 – 3 lety s příchodem internetových obchodních společností.
* Internetové obchodování získalo v posledních letech na spolehlivosti.
* Evropské (a asijské) země se stávají online rychleji než dříve. Ve většině států se online populace v posledních letech zdvojnásobila.
* Expandujte do zahraničí dříve, než to udělá vaše konkurence.
* Účast na zahraničním trhu zvýší prodejnost.
* Lidé v jiných zemích nejsou spokojeni s obsahem stránek ve vlastním jazyce a hledají někoho, kdo jim nabídne to, co potřebují.
* Uspokojte akcionáře – společnosti s globálním dosahem mají vyšší hodnotu než společnosti vyloženě domácí.
Zdroj: Global Reach - články o mezinárodním online marketingu, globalizaci a obchodování
Zobrazit přehled článků ze zdroje Global Reach
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace