Zahradníkův rok ve světě obchodu

Vytisknout

Autorka přirovnává dobrého managera k pečlivému zahradníkovi nachází mnoho podobností. Podobně jako zahrádkář se je cílem manažera růst. Ale chytrý vedoucí také sleduje budoucí změny a musí se na ně včas připravit, podobně jako pěstitel sleduje oblohu a roční období. Uvést produkt na trh nebo přijít s novým nápadem vyžaduje pečlivé načasování. Nezbytné je sledovat nové trendy, číst odborné časopisy, vzdělávat se. Nové technologie nám sice přístup k informacím zjednoduší, ale zároveň mají…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace