Manažer - zprávy z managementu

Management v kostce - 5 rad

Na světě existují plné knihovny informací říkajících manažerům, jak mají vykonávat své povolání. Jelikož je ovšem nemožné veškeré důležité materiály přečíst a…

Nejlepší manažer je Mistr D.

Nejlepší manažer je Mistr D.

Padesátiletý Američan italského původu Mark DeCocinis, generální ředitel…

Všechny povýšit nelze, koho tedy?

Všechny povýšit nelze, koho tedy?

Jedním z manažerských úkolů je řízení a podpora zaměstnanců ve smyslu…

Zavádění správy znalostí ve finském parlamentu

Zavádění správy znalostí ve finském parlamentu

Účelem této publikace je představit názory na správu znalostí, které…

Proč je e-mail pro byznys lepší než telefon

Proč je e-mail pro byznys lepší než telefon

Kvalitní komunikace je v obchodní sféře více než důležitá. Jak ale v…

Efektivnější e-mail

Efektivnější e-mail

Obchodní komunikace je dnes vesměs záležitostí elektronické pošty. Manažeři…

Noční můry IT manažerů

Noční můry IT manažerů

Bezpečnost firemních informací a informačních systémů je velice důležitá.…

Jak uspět jako sponzor

Jak uspět jako sponzor

Sponzorství je jednou z výborných možností propagace činnosti konkrétních…

Základem produktivity je důvěra

Základem produktivity je důvěra

Kritickým požadavkem produktivně fungující organizace je vybudování důvěry…

Velké malé portály

Velké malé portály

Portály se stávají stále modernější metodou automatizace komunikace se…

Když už nic, tak aspoň jídlo zdarma

Když už nic, tak aspoň jídlo zdarma

Podíváme-li se na porady očima osobních asistentů a asistentek vedoucích…

Jak správně podat negativní zpětnou vazbu

Jak správně podat negativní zpětnou vazbu

Poskytování zpětné vazby zaměstnancům je velice důležité, a to nejen zpětné…

Zákaznická úprava produktů: ano i ne

Zákaznická úprava produktů: ano i ne

Obecně se má za to, že zákazníci nakupující po internetu vítají možnost…

Výpis 1109011102 z celkem 12520