Efektivnější e-mail

Obchodní komunikace je dnes vesměs záležitostí elektronické pošty. Manažeři navíc často spoléhají na e-mail i v případě komunikace se svými podřízenými. Otázkou ovšem zůstává, zda jej dokáží využívat skutečně účinně. Článek proto nabízí několik rad:

- Stanovte si týmové priority. Proberte používání elektronické pošty se zaměstnanci.
- Vytvořte si osnovu pro budoucí e-maily.
- Ve svých sděleních buďte konkrétní.
- Používejte krátké věty, odrážky a hlavičky.
- Uvědomte si, že způsob, kterým píšete e-maily svým přátelům by se nemusel líbit vašich šéfům. V práci je e-mail třeba stylizovat spíše do podoby obchodního dopisu.
- Zdvořilosti není nikdy dost. Používejte slova „prosím“ a „děkuji“.
Zdroj: profesia.sk - slovenský portál s nabídkou zaměstnání a radami pro řízení kariéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje profesia.sk
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace