Jednotná metodologie řízení změn v organizacích neexistuje. Je však možné vymezit určitou sadu postupů, nástrojů a technik, adaptovatelných na rozličné situace,…
Outsourcing není nijak novým konceptem. Ve své podstatě se uplatňoval již v…
Vedoucí dodavatel komunikační technologie Polycom vyvinul *WebOffice*,…
Zaměstnavatelé by se měli více starat o loajalitu, ale nikoli prokazovanou…
Silné týmy bývají založeny na principu sdíleného vůdcovství. Nejedná se…
Americký úřad **Energy Information Administration** (EIA Správa informací…
Všechna jednání s sebou přinášejí určité riziko. U jednacího stolu je proto…
Bývalý americký prezident Andrew Jackson proslul mimo jiné tím, že okolo…
Přestože se neustále hovoří o tom, že nejdůležitější dovedností výkonného…
Zaměstnanec pracující doma představuje pro svou firmu značná rizika. Sedí…
Ti si na nás posvítili! Minulý týden zástupci Programu OSN pro rozvoj (UNDP) představili ve Vídni…
Představte si, že poté, co všichni zaměstnanci odejdou domů, kanceláře…
Vysoký stupeň schopností a malá fluktuace by mohly učinit z Ruska výrazného…