Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Jak komunikovat s lidmi, kteří vás opravdu "štvou".

Článek vymezuje dvě základní situace, které v obchodním světě zvedají manažerům krevní tlak první z nich je dodavatel, který nevykonal dobře svoji práci a nechce z…

Jasná pravidla pomáhají vyhnout se problémům

Jasná pravidla pomáhají vyhnout se problémům

Někteří lidé spatřují v podnikové personální politice a pravidlech znamení…

Jak získat podporu strategického plánu ze strany zaměstnanců

Jak získat podporu strategického plánu ze strany zaměstnanců

Jedním z nejobtížnějších úkolů, které musí společnost v oblasti…

Nezáleží na velikosti, ale na etice

Nezáleží na velikosti, ale na etice

Velké firmy se musí zbavit etického nepořádku. Sice dominují trhu počínaje…

Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou…

Řešení konfliktů mezi členy týmu

Řešení konfliktů mezi členy týmu

Konflikty bývají obvykle zapříčiněny rozdílným chápáním hodnot, odlišnými…

Morálka je klíčem k úspěchu podniku

Morálka je klíčem k úspěchu podniku

Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární…

Řekněte přesně to, co jste chtěli

Řekněte přesně to, co jste chtěli

Článek přináší několik rad k přípravě úspěšné prezentace či projevu. Podle…

Ovlivňování výkonnosti zaměstnanců

Ovlivňování výkonnosti zaměstnanců

Schopní manažeři vědí, že plánovaných výsledků se dá dosáhnout pouze díky…

Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je…

Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat,…

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než…

Přidělování úkolů - dobré mravy se vyplatí

Přidělování úkolů - dobré mravy se vyplatí

Uložit úkol či rozdělit práci nebývá tak choulostivou otázkou jako…

Výpis 62676279 z celkem 6607