Co chtějí manažerky říci svým oblékáním

Vytisknout

Dříve měly ženy na vysokých firemních postech šatníky plné tmavých kostýmů. Dnes však již stále více jdou s módou a svůj styl oblékání využívají pro podporu určitého image nebo obchodního sdělení. Výkonná ředitelka společnosti **Hewlett-Packard** Carly Fiorina například podtrhuje svou sílu a autoritu černými kalhotovými kostýmy na míru. Fůzi společností **Hewlett-Packard** (modré logo) a **Compaq** (červené logo) však završila v kostýmu fialové barvy. Výběr doplňků a oblečení ukazuje větší…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace