Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Jak komunikovat s lidmi, kteří vás opravdu "štvou".

Článek vymezuje dvě základní situace, které v obchodním světě zvedají manažerům krevní tlak první z nich je dodavatel, který nevykonal dobře svoji práci a nechce z…

Tipy pro snazší vedení dialogu

Tipy pro snazší vedení dialogu

Někdy můžeme slyšet slova: komunikace je jednoduchá. Není to tak docela…

Jak získat podporu strategického plánu ze strany zaměstnanců

Jak získat podporu strategického plánu ze strany zaměstnanců

Jedním z nejobtížnějších úkolů, které musí společnost v oblasti…

Jasná pravidla pomáhají vyhnout se problémům

Jasná pravidla pomáhají vyhnout se problémům

Někteří lidé spatřují v podnikové personální politice a pravidlech znamení…

Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou…

Nezáleží na velikosti, ale na etice

Nezáleží na velikosti, ale na etice

Velké firmy se musí zbavit etického nepořádku. Sice dominují trhu počínaje…

Řekněte přesně to, co jste chtěli

Řekněte přesně to, co jste chtěli

Článek přináší několik rad k přípravě úspěšné prezentace či projevu. Podle…

Řešení konfliktů mezi členy týmu

Řešení konfliktů mezi členy týmu

Konflikty bývají obvykle zapříčiněny rozdílným chápáním hodnot, odlišnými…

Morálka je klíčem k úspěchu podniku

Morálka je klíčem k úspěchu podniku

Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární…

Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je…

Ovlivňování výkonnosti zaměstnanců

Ovlivňování výkonnosti zaměstnanců

Schopní manažeři vědí, že plánovaných výsledků se dá dosáhnout pouze díky…

Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat,…

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než…

Výpis 62936305 z celkem 6634