Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Nejhorší chyby zákaznických služeb

Mnoho článků zmiňuje tzv. best practices v poskytování zákaznických služeb. Pravda je však taková, že každá firma si nakonec musí najít to, co bude nejlépe fungovat…

Proč by podnikatelé měli číst básně

Se slovy básník a podnikatel se málokdy setkáme v jedné větě. A dokonce se…

icon Jak se obléci na pohovor (2/2)

V první části článku o vhodném oblečení pro pracovní pohovor jsme si…

Tři tipy pro efektivnější komunikaci

Při naslouchání ostatním velmi záleží na následujících třech klíčových…

Jak zúžit rozpor mezi kariérou a sny

Výjimečná kariéra není něco, co se děje náhodou. Pokud ji chcete, měli…

Řeč těla odhalí lháře

The Body Language of Liars. To je název knihy Lillian Glassové, uznávané…

Jak zvládnout kritiku

Schopnost umět reagovat na kritiku patří k základním vůdcovským…

Co musí správný lídr stihnout před důchodem

Takový kbelíkový seznam (v angličtině totiž označení podobného seznamu…

4 TED talks o zvuku a naslouchání

Jak moc nás ovlivňují zvuky okolí a jaký vliv mají na naše zdraví či…

Mýty strategického uvažování

Strategické myšlení znamená schopnost rozhodovat, do kterých…

10x1 minuta k vyšší produktivitě

Nedávno jsme si představili Kanaďana Chrise Baileyho, který věnoval rok…

Jak si užít dovolenou bez stresu

Dovolená má být hlavě odpočinek, většina z nás je však i o dovolené stále…

Proč nemůžete nic udělat?

Zamyslíte-li se nad touto otázkou, často vás napadne, že vás při práci…

Výpis 29522964 z celkem 6663