Pokud je chválení lidí za dobrou práci tak jednoduché, jak všichni říkají, proč se tedy nepoužívá v každodenní praxi? Skutečnost je taková, že řada manažerů neví,…
Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne…
Při řízení každodenních úkolů manažerům často nezbývá čas na podporu…
Většina zaměstnanců dobře ví, co brzdí produktivitu v firmě. Otázkou však…
Většina lidí se v průběhu své kariéry setká se špatným šéfem. Trvá-li tato…
Máte pocit, že byste si zasloužili zvýšení platu, ale váš šéf si to zřejmě…
Většina manažerů, kteří se ve své kariéře dostanou až na nejvyšší posty, by…
Každý lídr se chce zlepšovat, což je jedině dobře. Neměl by se však snažit…
Budování kontaktů v profesní komunitě je velice důležité, ať už chcete…
Majitelé malých firem, ale i manažeři týmů, často bojují s otázkou, kdy se…
Odvádíte dobré pracovní výkony, nemáte konflikty s nadřízenými ani klienty,…
Konference, různé networkingové akce, ale i porady. To všechno jsou…
Mají-li zaměstnanci podávat dobré výkony, potřebují, aby je vedli schopní…